حمایت از داکتر حبیب منگل در یک اجتماع بزرگ شهریان کابل
دفتر مطبوعاتی داکتر حبیب منگل دفتر مطبوعاتی داکتر حبیب منگل

دفتر مطبوعاتی داکتر حبیب منگل گزارش میدهد که عصر امروز اجتماع بزرگی از شهریان کابل و برخی ولسوالی های ولایت کابل در چمن حضوری تشکیل گردیده و در آن از کاندیدای داکتر حبیب منگل برای کرسی ریاست جمهوری پشتیبانی به عمل آمد.

محفل با تلاوت آیات از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز ، پوهنوال داکتر محمد داوود راوش معاون اول داکتر حبیب منگل پیرامون اوضاع سیاسی پلاتفرم داکتر حبیب منگل توضیحات مفصل ارائه نمود. داکتر راوش در ادامه صحبت هایش گفت نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان بخاطری در پروسه انتخابات با ارائه کاندیدای مشخص اشتراک ورزید تا با استفاده از ارزش های قانون در جهت تحقق آرمان های مردم تامین دموکراسی ، حاکمیت قانون ، مبارزه علیه فساد و رشوه ، سهم وطنی خود را ادا نماید. ما از هموطنان عزیز میخواهیم تا فرصت بدست آمده را با استعمال درست رای خود در جهت تامین حق و عدالت با اهمیت تلقی نموده و آنرا درست استفاده نمایند.

تنی چند به نماینده گی از اقشار و گروه های مختلف اجتماعی صحبت نموده حمایت شانرا از داکتر حبیب منگل، برنامه وی و معاونین اش ابراز نمودند.

گفتنی است که درین گرد همایی هزاران تن از نواحی مختلف شهر و  ولایت کابل اعم از کارمندان دولت ، کارگران ، شورا های دهقانی و محلی ، نماینده گان قومی و نهاد های مدنی اشتراک ورزیده بودند.

همچنان محمد داوود رزمیار رییس شورای اروپایی نهضت فراگیر ، میر احمد جوینده وکیل پارلمان ، حشمت اورنگ یکی از فعالان سابقه دارسیاسی ، جمیله ناهید و تعدادی از شخصیت های مستقل سیاسی و اجتماعی ، وکلای گذر و برخی از کاندیدان شورای ولایتی کابل نیز حضور یافته بودند.

در چند نقاط از اجتماع مردم نوای دهل و اتن ملی فضای اجتماع گرم و پر حرارت تر جلوه میداد. گردهمایی که حوالی ساعت چهار عصر آغاز یافته بود شامگاهان به پایان رسید. قرار بود داکتر حبیب منگل کاندید ریاست جمهوری درین گردهمایی سخنرانی نماید اما به علت تاخیر پرواز طیاره حامل وی از شهر هرات نتوانست در محفل حضور یابد.


August 13th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها